چرا پرسپولیس در بازی های اخیر خود نتایج خوبی نگرفته است؟؟؟

 

شاید سوال خیلی از فوتبال دوستان همین باشد که به این سوال از چند جنبه میتوان پاسخ داد هر سایت،هر شخص ،هر هوادار نظر خاص خود را دارد اما با مرور چندین سایت می توان به وجود حاشیه های زیاد در این تیم اشاره کرد که بیشتر آن ها به درگیری کاپیتان کریمی و مصطفی دنیزلی بر می گردد هر دو چهره نزد مردم کاملا محبوب هستند کریمی به تبریز نرفت جواب این سوال که چرا کریمی به تبریز نرفت  را هر کس یک طور پاسخ داده اما هواداران می دانند که به خاطر مشکلات فنی نبوده پس چه چیزی باعث شده تا کریمی به تبریز نرود؟

مشکلات با دنیزلی؟ خستگی؟یا به گفته ی خود کریمی برای اینکه در تبریز به او فوش ندهند؟

شما چه فکر میکنید یا اصلا خود کریمی نرفته یا دنیزلی به او اجازه ی آمدن نداد؟آیا باید در فصل بعد منتظر جدایی یکی از این دو از پرسپولیس باشیم؟

دیگر مسئله که پرسپولیس را در خطر قرار داده کسر 9 امتیاز از این تیم به خاطر بدهی های اخیر بوده آیا باید بدهی آقایانی که در پرسپولیس معروف و محبوب شدند را سردار بپردازد؟ چرا باید باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس اینطور باشد؟ این بدهی ها از زمان کیست؟ چندین میلیارد پول کمی نیست با این مبلغ می توان تیمی بست که حتی قهرمان آسیا شود اما حالا باید این پول را برای بدهی های قبلی داد. حالا دیگر خودتان تصمیم بگیرید این باخت ها از کجا سر چشمه میگرند؟؟؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط meisam
آخرین مطالب